معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سامانه مدیریت کسب و کار

سامانه مدیریت کسب‌ و کار تیمیجر در تبدیل مدل BPMN به مدل داده‌ای و انجام فرایندهای مربوط به داده برای طراحی داده نهایی کمک‌کننده است. در واقع هدف این سیستم، هماهنگ کردن فرایند کسب‌وکار در زمان مناسب و با منابع درست است.

سامانه مدیریت کسب و کار به‌عنوان مجموعه‌ای از ابزارهای نرم‌افزاری است که مسیر مقدماتی BPM را تسهیل و آسان می‌کند. طراحی، مدل‌سازی، اجرا، نظارت و بهینه‌سازی به‌عنوان چرخه‌ای برای داده‌های موجود در سیستم هستند. تمام این موارد با کمک ابزارهای موجود در سیستم پیکربندی و پشتیبانی می‌شوند.

این سیستم نوعی استاندارد از سیستم­های نرم‌افزاری است که با ثبت داده‌های مربوط به کسب‌وکار، تمام فرایندها را بدون بازیابی و ذخیره دستی داده‌ها انجام می‌دهد. هدف اصلی این پایگاه داده‌ای، مکانیزه کردن فرایندهای کسب‌وکار است. در واقع این سیستم به پشتیبانی فرایندها و اجرای داده‌های مربوط به یک پروژه شغلی مربوط می‌شود.

تیمیجر با ایجاد بستری ساده و کارآمد و با فضاسازی مطمئن در سیستم BPMS، در ایجاد بانک اطلاعاتی موفق بوده است. مدیران کسب‌وکار می‌توانند در قالب جدول و با ایجاد بانک اطلاعاتی در تقسیم‌بندی داده‌های خود به بهترین نحو عمل کنند.

این سیستم با ایجاد وضعیتی مناسب، به ایجاد داده­های KPI کمک کرده و امکان ذخیرة آن‌ها را در داشبوردهای خود فراهم کرده است. با این کار نمایش و بررسی فرایندهای مربوط به کسب‌وکار آسان‌تر خواهد بود.

سامانه مدیریت کسب و کار تیمیجر در یکپارچه‌سازی نرم‌افزارها، مدیریت فرایند مکانیزهBPM ، الکترونیکی کردن فرم‌های پیچیده و افزایش رشد سیستمی برای صاحبان کسب‌وکارها فضایی باز و ایمن را ایجاد کرده است. با این سیستم طراحی مدل فرایند، مدل داده، فرم‌ها، قوانین تجاری و یکپارچه‌سازی فرایندها با کمک تحلیل‌‌گران IT به بهترین نحو انجام خواهد شد.

سامانه مدیریت تیم https://teamager.com/ 

استراتژی‌های لازم برای پیش بردن اهداف یک پروژه یا کسب‌وکار فعال، به یک نظم و همبستگی بین اعضا و اجزای تیم نیاز دارد. سامانه مدیریت تیم برای ایجاد این نظم و مدیریت یک پروژه بسیار کمک‌کننده است. این سامانه در قالب یک نرم‌افزار به سازمان‌دهی بین اجزای یک تیم و ایجاد فرایندهای لازم کمک می‌کند.

تیمیجر نرم‌افزاری برای انجام پروژه‌های تیمی و ایجاد ارتباط بین اعضای تیم است. با تیمیجر مدیریت کسب‌وکار آسان‌تر بوده و اهداف تیم با جهت‌گیری‌های مناسب‌تری انجام می‌شود. برای اینکه ارتباطات و اولویت‌های تیم نادیده گرفته نشوند و تمام ابعاد پروژه در زمانی درست و به طور دقیق صورت بگیرند، وجود یک نرم‌افزار مدیریت تیم الزامی است.

به‌طورکلی مدیریت تیم فعالیتی برای پیش برد اهداف تیم با کمک تمام اعضا است. این هدف مشترک بوده و به‌صورت متحد بین تمام افراد صورت می‌گیرد. نیازهای پروژه با تیمیجر به‌صورت شفاف بین مدیران و کارکنان پروژه مطرح می‌شود. بستری مطمئن که به مدیران تیم امکان مدیریت دقیق و بررسی کامل ابعاد پروژه را می‌دهد.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

ویژگی های ربات واتساپ

بازاریابی شبانه روزی

گزارش گیری دقیق

 

کاهش هزینه ها

انتشار نامحدود محتوا

نرم افزار ربات ساز واتس آپ

این نرم افزار اختصاصی که برای اولین بار مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده است، شما و کسب و کارتان را قادر می سازد تا رباتی اختصاصی برای فروش، بازاریابی و یا اطلاع رسانی ایجاد نمایید. همانطور که اشاره شد، در این ربات شما قادرید محصولات خود را دسته بندی کرده و با کاربر خود ارتباط دوسویه داشته باشید. این ربات واتس آپی به شما این امکان را می دهد بدون اینکه نیرویی برای بارایابی یا پاسخگویی به مشتریان داشته باشید به راحتی به صورت شبانه روزی به مخاطبان خود خدمات ارائه کنید.

ربات چند کاربره واتس آپ

از آنجائیکه واتس آپ یک نرم افزار مبتنی بر شماره همراه است، هر نفر می تواند فقط و فقط با یک شماره خاص خود با افراد دیگر ارتباط بگیرد. پیارینو توانسته است با استفاده از دانش برنامه نویسی متخصصان خود این مشکل را حل کند و به شما و کسب و کارتان امکان استفاده از یک اکانت واتس آپ برای ده ها ادمین را بدهد. با استفاده از این ربات تحت وب واتساپ، همکاران متعدد یک کسب و کار از سراسر دنیا می توانند همگی با استفاده از یک شماره تماس با مشتریان یا مخاطبین کسب و کار ارتباط بگیرند.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

درباره ربات واتساپ اینباکسینو

https://inboxino.com/

بازاریابی به کمک ربات واتساپ اینباکس اینو

بازاریابی

برای مدیران کسب‌وکار، این یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده خواهد بود. در ربات اینباکس اینو امکان ارسال انبوه پیام‌ها، برای تعداد زیادی از مخاطبان امکان‌پذیر است. در نتیجه پیام‌های شما در قالب متن، عکس، فایل، صوت و.. به راحتی ارسال خواهد شد.

 

ارسال انبوه پیام‌ها در ربات آنلاین واتساپی

ارسال انبوه پیام‌ها

ارسال پیام شخصی به صورت همزمان برای چند مخاطب توسط این ربات امکان‌پذیر است. به همین دلیل، نیازی به ارسال پیام خود در یک گروه نخواهید داشت.

گزارش‌گیری دقیق با ربات واتساپ اینباکس اینو

گزارش‌گیری دقیق

تهیه لیست دقیقی از فعالیت‌های صورت گرفته در واتساپ، با کمک این ربات امکان‌پذیر است. در نتیجه ثبت لیست دقیقی از پیام‌های ارسال شده همراه با شماره مشتریان برای شما فراهم است.

 

دسترسی آسان برای چند کاربر از یک حساب در ربات اینباکس اینو

دسترسی آسان برای چند کاربر از یک حساب

یکی از محدودیت‌های واتساپ ثبت یک حساب برای هر شماره است. اما با ربات واتساپ اینباکس اینو، این محدودیت برای شما برداشته شده است. در نتیجه چندین کاربر می‌توانند از یک شماره و حساب استفاده نمایند. این مسئله برای کسب‌وکارهای اینترنتی، بسیار کاربردی است.

  • technalegy technalegy