معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پتو کودک و نوزاد | خرید و قیمت جدیدترین پتو کودک و نوزاد 

جدید ترین مدل ها، قیمت و مشخصات انواع پتو کودک و نوزاد در پاساژ | به همراه تخفیف ها

 

سرویس خواب کودک و نوزاد | خرید و قیمت جدیدترین سرویس خواب کودک و نوزاد 

جدید ترین مدل ها، قیمت و مشخصات انواع سرویس خواب کودک و نوزاد در پاساژ | به همراه تخفیف ها

 

بالش | خرید و قیمت جدیدترین بالش 

جدید ترین مدل ها، قیمت و مشخصات انواع بالش در پاساژ | به همراه تخفیف ها

 

ملحفه | خرید و قیمت جدیدترین ملحفه 

جدید ترین مدل ها، قیمت و مشخصات انواع ملحفه در پاساژ | به همراه تخفیف ها

 

پتوی گلبافت نوزادی

این پتو دگمه و زیپ دار است ..قابل استفاده به عنوان پتوی آغوشی هم هست .برند بی بی ساک از اسپانیا..

 

پتوی نوزادی خزدار و کلاهدار

پتوی نوزادی خزدار همراه با کلاه در دو رنگ صورتی و آبی ( پسرانه و دخترانه )

 

پتو نوزادی پافی تاج ماه (کد دلبر)

پتو نوزادی و کودک دست بافت ابعاد 80.80
در سه طرح متفاوت با رنگ بندی دلخواه شما
پتو ها به صورت شال مبل در ابعاد بزرگتر هم سفارش گرفته می شوند.

مشخصات فنی

بسیار سبک. نرم و گرم. بدون پرز دهی و آنتی باکتریال. ضد حساسیت مناسب پوست حساس کودکان.

 

پتوی نرمالو

پتوی نرمالو
ابعاد: ۱۲۰cm * 70cm
رنگبندی در عکس
قابل سفارش در طرح و رنگ و ابعاد دلخواهتون
(قیمت در ابعاد مختلف متفاوت است)

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین انواع مدل تونیک در رنگ، طرح و جنس های مختلف نخی، حریر، گیپور و ریون با ✔️ بهترین قیمت تونیک زنانه و دخترانه از فروشگاه اینترنتی پاساژ

تونیک سارافن نازان

مدل زیبای نازان
جنس کرپ کش با بهترین کیفیت وتن خور
دو تیکه سارافن و رویه
قد کار 123
شش رنگ شیک

سایز بندی فری 38 تا 48
ارسال فوووووری
ارسال‌ با پست، پیک، تیپاکس

 

تونیک نخی مدل ساناز

تونیک نخی مدل ساناز
جنس نخ خالصدرصد
مدلی زیبا وشیک برای خانه و مهمانی
فیری سایز مناسب 44 تا 54
دورسینه تا 120/دورباسن تا140/دوربازو 42/قد80
بدون آبرفت
رنگ بندی؛ زرشکی،سفید، آبی، طوسی، مشکی

 

تونیک فانتزی یقه کلاسیک

تونیک فانتزی یقه کلاسیک آستین پاگن دار با گل برجسته
جنس : کرپ کشی سوپراعلا
چارت سایز 3 مناسب (44 تا 50)
چارت سایز 4 مناسب (52 تا 60)
▫️کد 5971
لطفا ابتدا موجودی را چک کنید

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

قیمت باطری فرسوده کیلویی

همان طور که انتظار می رود قیمت باطری فرسوده کیلویی تا حدودی که البته شاید آن قدرها محسوس نباشد، ارزان تر بوده، اما در عوض به دلیل پرحجم بودن محصول، می توان برداشت خوبی از این فروش داشت. از این جهت به هر ترتیبی که فروش باطری فرسوده کیلویی محاسبه شود، نتیجه مناسبی به همراه خواهد داشت و برای دارنده این محصول، ایده آل به نظر می رسد.

جهت دریافت قیمت باطری فرسوده امروز، می توانید با کارشناسان باطری آنلاین در ارتباط باشید. قیمت باطری کهنه ماشین تا حدودی متغیر بوده و با در نظر گرفتن قیمت باطری نو، تغییر خواهد کرد.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

خرید قهوه جوش و شیر جوش در انواع مختلف و جنس های استیل، فلزی و شیشه ای. برای مشاهده لیست قیمت شیر جوش و قهوه جوش در فروشگاه هوم پارسی کلیک کنید.

شیرجوش پیمانه ای پیرکس فرانسه 2 سایز مدل Classic Glass
۱۸۴,۰۰۰ تومان–۲۳۸,۰۰۰ تومان

قابلیت تحمل دما بین 40- و 300+

قابلیت استفاده در: فر , مایکروویو

موکاپات آلومینیومی ۵ سایز
۸۲,۰۰۰ تومان–۱۹۹,۰۰۰ تومان

قهوه جوش اسپرسو ساز دستی

قهوه را می‌توان بدون اغراق فصل مشترکی میان تمام ملت‌ها دانست. این نوشیدنی تلخ و جذاب افراد زیادی را مجذوب خود کرده است و فرهنگ منحصربه فرد خود را شکل داده است.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

خرید گیفت کارت اپل، آیتونز، اپل استور

همانگونه که در ایران برای نیازهای روزانه شما با کارت عابر بانک، کارت های هدیه و شارژهای ایرانسل و همراه اول کارهای خود را انجام می دهید، در آمریکا هم نیز کارت های مشابه مانند مستر کارت و ویزا کارت موجود می باشد و  همچنین میتوانید از طریق سایت افراگیفت خرید گیفت کارت اپل ارزان و آیتونز داشته باشید، که مردم این کشور با این کارت ها نیاز های خود را برآورده می کنند.
شما با تهیه ی گیفت کارت اپل آیتونز می توانید از مراکز فروش اپل، خرید داشته باشید که خرید های شما می تواند اعم از موزیک، فیلم، سریال و…. باشد که در انواع و اقسام زمینه ها فعالیت می کنند و شما با توجه به آنچه می خواهید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری می کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز

یکی از پرطرفدارترین گیفت کارتها که امروزه قابل استفاده روی دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد آیپاد تاچ و مک است گیفت کارت ایتونز می باشد. خرید گیفت کارت اپل ایتونز تنها در اپل آی دی فرد آمریکایی احراز هویت شده شارژ می شود و دسترسی شما را به بهترین استور یعنی استور آمریکا که دارای بهترین و بیشترین و پیشرفته ترین تنوع بازیها و برنامه ها و فیلم ها و کتاب ها و موزیک هاست فراهم می کند. به دلیل محبوبیت بسیار این گیفت کارت ها افرادی از کشورهای دیگر نیز مانند کانادا و انگلستان و استرالیا ترجیح میدهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را تهیه و شارژ نمایند.گیفت کارت که مخصوص هدیه دادن است در واقع نوعی ارزش مجازی است و این کارت قابل پس گرفتن، تعویض و یا انتقال دادن به فرد دیگری نمیباشد.
برای خرید و اطلاع از دیگر محصولات اپل میتوانید از فروشگاه اپل استور Apple.com مراجعه کنید

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

ترکیب رنگ هایی که این کف پوش زیبا دارد شامل :

 سفید، قرمز، ترکیبی از سفید و قرمز که رنگ سفید آن بیشتر است، ترکیبی از سفید و قرمز که رنگ قرمز در آن  بیشتر است، سفید مشکی، سفید سبز، رنگ آجری که به آن آجیلی هم می گویند، ترکیبی از قرمز مشکی سبز، ترکیبی از سفید و زرد لیمویی و سفید چینی می‌ باشند.

هر یک از رنگ ها کارایی خاصی در مکان های مناسب دارند، به عنوان نمونه رنگی که برای کف پوش یک باغچه مناسب است هیچ گاه برای پوشاندن کف یک استخر خصوصی استفاده نمی شود.

مرحله انجام ماستیک و بتونه اپوکسی

با اجرای این مرحله لایه میانی تشکیل می شود که قابلیت باربری موزاییک و کفپوش پلیمری را ایجاد می کند. به دلیل خاصیت خود ترازی ماستیک اپوکسی بر روی کف به تراز کردن سطح نیازی نیست. بتونه اپوکسی دارای حالت خمیری شکل است به همین دلیل لازم است با ابزار مناسب مانند کاردک سطح آن را یکنواخت کرد. پیشنهاد می کنیم بعد از خشک شدن این لایه را سمباده کشی کنید تا نتیجه کار جلوه بهتری داشته باشد.

مرحله آخر انجام روکش کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

در نوع موزاییک پلی یوریا

ابتدا درجه حرارت محیط را 3 درجه سانتی گراد بالای صفر تنظیم می کنند. روکش ها می تواند در ضخامت های مختلف انجام شود. در انجام موزاییک پلی یوریا لازم نیست دو بخش باهم مخلوط شوند، زیرا هر کدام اجزا از مسیرهای جداگانه وارد مخازن حرارتی می شوند و در آنجا با هم ترکیب می شوند. پاشش با استفاده از دستگاه پاشش ایرلس صورت می گیرد. اگر می خواهید از نوک سوزنی شدن جلوگیری کنید می توانید یک لایه بسیار نازک از پلی یوریا بر روی سطح بریزید. زمانی ضخامت مناسب روکش پلی یوریا برای کار فراهم می شود که بر روی یک سطح سرعت و فشار دستگاه پاشش تست شود بعد روی کار اصلی پیاده شود. خطوط تیره بین پاشش جدید و قدیمی با ایجاد یک لایه کاور روی آن و انجام پاشش بر روی لایه جدید و برداشت کاور نهایی می شود.

در نوع کفپوش پلی یورتان

ابتدا تنظیم درجه حرارت مد نظر است که نباید از 4 درجه سانتی ‌گراد کمتر باشد. این کفپوش از دو بخش تشکیل می شود که ابتدا بخش اول کاملا مخلوط می شود و بعد بخش دوم مخلوط شده سپس مخلوط یکسان و یک رنگی حاصل می شود. برای انجام پوشش از کاردک دندانه دار بهتر است کمک گرفته شود. غلظت پوشش پلی یورتان بسیار قابل توجه است زیرا اگر رقیق شود سطح آن را حباب ‌های ریز فرا می گیرد

در نوع کفپوش اپوکسی

پیمایش مراحل کار با کفپوش پلی یورتان یکسان است با تفاوت حذف مرحله کاردک دندانه دار صورت می گیرد.

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد برای انجام خط کشی لازم است حداقل 24 ساعت از اجرای پلی یورتان و اپوکسی و برای خط کشی کفپوش پلی یوریا 6 الی 12 ساعت از انجام عملیات اجرا بگذرد سپس خط کشی های لازم انجام شود.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

کفپوش بتنی ویبره ای

در شرکت کفپوش گستر رابین، تولید کفپوش ویبره ای به روش سنتی  و بصورت تک لایه تولید شده و از دیرباز با توجه به طرحهای مناسب و قیمت کفپوش ویبره‌ای نسبتا پایین مورد توجه شرکتها و ارگانهای دولتی بوده و در بسیاری از محیطهای عمومی شامل پارکها، پیاده روها و معابر عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

کفپوش ویبره ای در چندین طرح و سایز و رنگ مختلف تولید می‌گردد که اختلاط مواد و رنگ در تمام قطعه به صورت همگن و همسان صورت می‌پذیرد که باعث می‌گردد تمام قطعه ویژگی و رنگ مشابه داشته باشند.

کفپوش های ویبره ای برای چه محیط هایی مناسب هستند؟

از این کفپوش ها می توان در محیط هایی با رفت و آمد بالا و پارکینگها و محل عبور خوردوهای سواری و باری سبک استفاده کرد و سطح مقاومت قابل توجهی دارند.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

خرید کتاب کمک درسی با تخفیف

سال ها از زمانی که دانش آموزان می توانستند تنها با تکیه بر کتاب های درسی اصلی، در امتحانات کاملا موفق بوده و در مسابقه های تحصیلی بزرگی چون کنکور نیز به مقصود اصلی خود برسند، گذشته است. از یک یا بهتر بگوییم دو دهه پیش، نقش کتاب کمک درسی در گروه های مختلف علوم مدرسه ای و دانشگاهی، جایگاه مهمی پیدا کرده است. کتاب کمک آموزشی در واقع توانسته چیزی نزدیک به 50 درصد از بار آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی را از آن خود سازد.

بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی

برای آن که بتوانید بهترین کتاب کمک درسی را خریداری کنید، مراجعه به فروشگاه کتاب کمک درسی به صورت آنلاین، به شما این فرصت را می دهد تا مطالعه درستی میان عناوین مختلف کتاب ها داشته و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی فرآموز، کلیه کتاب های کمک درسی از ناشران و موسسات مختلف که هر یک به نوعی به مفاهیم درسی پرداخته اند، به کاربران ارائه شده است و شما به یک بانک کتاب کمک درسی جامع دسترسی خواهید داشت.

همین طور در صورتی که قصد خرید کتاب کمک درسی دارید، این اطمینان را می دهیم که قیمت این گروه کتاب ها در فروشگاه آنلاین فرآموز، کاملا رقابتی و مناسب بوده و به این شکل به پایین ترین قیمت ها که گاه و بیگاه در فروش ویژه، با تخفیفات شگفت انگیز قرار می گیرند، نیز دسترسی دارید.

بانک کتاب کنکور

در بانک کتاب کنکور فرآموز به انواع کتاب کمک آموزشی دسترسی خواهید داشت و می توانید با سفارش کتاب کمک درسی مورد نظر خود، در کمترین زمان کتاب های لازم را درب منزل دریافت کنید. این فرصتی است که بدون اتلاف وقت در کتاب فروشی ها، به راحتی موارد انتخابی خود را در یک قیاس هوشمندانه قرار داده و بهترین گزینه ها را از سایت خرید کتاب کمک درسی، خریداری نمایید.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

چاپ جعبه و اهمیت بسته بندی محصولات

چاپ جعبه و اهمیت بسته بندی محصولات در صنایع گوناگون به شکلی خاص و قابل توجه، احساس می شود. در واقع اگر بخواهیم به این حوزه به شکلی حرفه ای نگاه کنیم، بسته بندی محصولات، آخرین گام در خطوط تولید است که با وجود قرار گرفتن در آخرین مرحله، بیشترین تاثیرگذاری را در نگاه مشتری در بازار هدف خواهد داشت. لازم خواهد بود که این مرحله با دقت و جدیت کافی پیگیری شده و بهترین ساختار در بسته بندی در آن لحاظ شود.

چاپ روی جعبه ممکن است برخوردار از الگوهای ساده و ابتدایی بوده، اما با یک ترکیب حرفه ای، کاملا تاثیرگذار ظاهر شود. به همین شکل ممکن است از یک طرح ظریف و پیچیده برای چاپ جعبع مقوایی استفاده شده و توجه مخاطب به این شکل جلب گردد. به هر ترتیب طراحی مفهومی که قرار است به عنوان طرح اصلی، به کار گرفته شود و پیاده سازی حرفه ای آن، ضامن موفقیت برندهای کوچک و بزرگ، کسب و کارها و حوزه های دیگر خواهد بود.

تاثیر چاپ جعبه و بسته بندی زیبا در فروش محصولات

جالب است بدانید که هر سال 95 درصد محصولات جدید از رده خارج می شوند. دلیل آن ساده است: بیشتر مشتریان وقت و انرژی لازم را برای ارزیابی مزایا و معایب محصولات جدید در سبد خرید خود ندارند، بنابراین برای تصمیم گیری نهایی خود از میان بر استفاده می کنند. این میان بر بسته بندی محصول شما خواهد بود.

در واقع جعبه و بسته بندی به مراتب بیشتر از خود محصول در نگاه اول برای مردم قابل تشخیص بوده و از اهمیت برخوردار است.

بسته بندی دارای قدرت قابل توجهی است، زیرا به مشتریان می گوید که چرا برند و محصول شما متفاوت است. اپل به دلیل بسته بندی تمیز و مینیمال خود شناخته شده است. اگر تا به حال یک ویدیوی جعبه گشایی یکی از گوشی های آیفون را تماشا کرده باشید، حتما می دانید که مردم تا چه اندازه بسته بندی اپل را دوست دارند و چرا!

همین طور بسیاری از استارت آپ های باهوش نیز بر تجربه جعبه گشایی تسلط داشته و از آن استفاده می کند. کمپانی Pad & Quill، شرکتی که کیف های حرفه ای آیفون و آیپد را به فروش می رساند، محصولات خود را در کاغذهای قهوه ای با پیام های دوستانه چاپ شده در داخل و مهر و موم رومی، به فروش می رساند و این برای مخاطبان بسیار جذاب است.

بسته بندی عالی مخصوصاً برای شرکت های نوپا در حال رشد بسیار مهم است زیرا می تواند تأثیر مستقیمی بر میزان فروش و جذابیت کلی یک شرکت داشته باشد. بسته بندی همچنان می تواند بر فروش شرکت تأثیر بگذارد و رشد کند.

جالب است بدانید که بسته بندی ضعیف می تواند تأثیر چشمگیرتری داشته باشد. استرالیا اخیراً یک قانون بسته بندی ساده برای سیگار وضع کرده است. هدف دولت از حذف حق نام تجاری بسته بندی، دلسرد کردن جوانان از سیگار کشیدن بود. مارلبورو نه تنها نمی تواند از لوگوی خود استفاده کند، بلکه تصویر سیگار را نیز نمی تواند روی بسته بندی آن به کار ببرد. طراحی این بسته ها، شامل هشدارهای بهداشتی و تصاویر گرافیکی است که مانع سیگار کشیدن می شود و این موضوع منجر به بزرگترین کاهش مصرف سیگار در استرالیا در 20 سال گذشته شده است.

  • technalegy technalegy
  • ۰
  • ۰

تاتو خط چشم چیست؟ (یا متد جدید میکروپیگمنتیشن خط چشم)

یکی دیگر از عوامل مهم در زیبایی صورت به ویژه زیبایی چشم ها، تاتو خط چشم و یا میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه است و این روش برای افرادی که پلک های افتاده ای داشته و یا چشم هایشان حالت خسته دارند نیز بسیار مناسب به نظر می رسد. تاتو خط چشم به روش میکروپیگمنتیشن با متراکم نشان دادن مژه ها باعث برجسته تر و جذاب تر شدن چشم خواهد شد.

نکته مهمی که باید در میکروپیگمنتیشن خط چشم به آن دقت داشت این است که نسبت به انواع میکروپیگمنتیشن مانند میکروبلیدینگ ابرو و تاتو لب بسیار حساس تر بوده و دلیل آن نزدیکی انجام این روش ترمیمی زیبایی به چشم و پلک ها هست و از طرف دیگر نسبت به تاتو های دیگر آرایش دائمی زیباتری به حساب می آید.

تاتو خط چشم

برای جلوگیری از هر گونه عوارض و خطر احتمالی باید دقت داشت که این کار توسط پیگمنتر کاملا حرفه ای و آموزش دیده و دارای مدرک فنی حرفه ای با مواد اولیه و رنگدانه های استاندارد و دارای تاییدیه وزارت بهداشت انجام شود. در غیر این صورت نتیجه درستی از این روش ترمیمی و زیبایی نخواهید گرفت و ریسک عفونت و برخی مشکلات دیگر نیز وجود خواهد داشت. از این روی پیش از هر چیزی مطمئن شوید که مرکز زیبایی مناسبی را برای این منظور انتخاب کرده باشید.

میکروپیگمنتیشن خط چشم

با به کار بردن تاتو خط چشم، دیگر مشکلی از بابت پاک شدن آرایش چشمی خود حین شنا کردن در استخر، تعریق یا به هر شکلی قرار گرفتن در معرض رطوبت نخواهید داشت. این به شما فرصتی می دهد تا در همه حال از آرایش و زیبایی کامل چشمان خود برخوردار بوده و نیازی به آرایش کردن هر روزه نداشته باشید.

  • technalegy technalegy