معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

  • ۰
  • ۰

معروف ترین و بهترین چای کیسه ای در جهان

چای کیسه ای لیپتون آنقدر معروف است که گاهی بعضی افراد به اشتباه به تمام تی بگ‌ها صرف نظر از برندشان لیپتون می‌گویند. لیپتون یک شرکت انگلیسی است که تی بگ‌هایی در مدل‌ها و طعم و عطر‌های مختلف تولید و عرضه می‌کند. تی بگ سیاه لیپتون شامل چای ارل گری، چای رایحه رویایی، چای ممتاز قوی و زرد نشان می‌شود. تی بگ سبز لیپتون در انواع چای سبز کلاسیک، چای زنجبیل، نعنایی، لیمویی و چای سبز با طعم سیب تولید می‌شود. این محصول در بسته بندی‌های ۲۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ عددی و بیشتر عرضه می‌شود. چای کیسه ای لوید، زمرد، دبش، دو غزال، مینوتکا، دوغوش و … از بهترین تی بگ‌ها در جهان به شمار می‌روند که در طعم و عطرهای متنوع و جدید تولید و وارد بازار می‌شوند.

 

نکات مهم که در هنگام خرید چای کیسه ای باید بدانیم

چای کیسه ای باید استانداردهای لازم را داشته و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو باشد. بنابرین به نوشته‌ها و توضیحات روی جعبه تی بگ توجه کنید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید تی بگ باید در نظر داشته باشیم، این است که بفهمیم دارای رنگ مصنوعی است یا خیر. تی بگ را اگر در آب سرد وارد کنید و با گذشت چند ثانیه بلافاصله رنگ بدهد غیر استاندارد بوده و نشان دهنده وجود رنگ مصنوعی در آن است.

یکی از مواردی که در مورد چای کیسه ای بسیار اهمیت دارد، نوع فیلتر به کار رفته در تهیه کیسه چای است. در برخی شرکت‌ها از مواد شیمیایی غیر مجازی در تهیه کیسه تی بگ استفاده می‌کنند. که این می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. بنابرین پیش از خرید چای کیسه ای ابتدا توضیحات شرکت سازنده درباره کیفیت کیسه و مواد به کار رفته در ساخت آن را مطالعه کنید.

چای های کیسه ای باید در بسته بندی سالم و استاندارد عرضه شود و دور از نور مستقیم باشد وگرنه کیفیت خود را از دست می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که تاریخ انقضای تی بگ تا ۶ ماه بعد از تولید است.

معرفی بهترین تی بگ ها (چای کیسه ای)‌

رنج قیمتی چای کیسه ای با کیفیت

رنج قیمتی چای کیسه ای با توجه به تعداد تی بگ‌های موجود در بسته بندی و نوع برند، متغیر است. برای مثال بسته ۱۰۰ تایی تی بگ لیپتون قیمتی حدود ۸۰,۰۰۰ تومان و بسته ۲۵ تایی آن حدود ۲۵,۰۰۰ تومان است.گ

نکاتی در مورد خرید چای کیسه ایچ

انواع چای کیسه ای

به طور کلی می‌توان گفت چای کیسه ای در دو نوع ساده و طعم دار موجود است. تی بگ ساده که شامل چای سیاه و سبز و سفید می‌شود؛ رایحه و طعم افزودنی ندارد. تی بگت طعم دار شامل مخلوط چای سیاه و سبز با طعم‌های مختلف می‌شود. طعم‌هایی مانند پرتقال، ترنج، لیمو، بلوبری، شاه توت، تمشک، زغال اخته، آلبالو، هلو، انار، سیب، توت فرنگی، یاس، دارچین، زنجبیل، زعفران و …

برند‌های مختلف، چای کیسه ای را در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌کنند که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چای کیسه ای کلاسیک

چای کلاسیک همان چای سیاه یا سبز است که از از برگ گیاهی به نام Camelia sinensis و به روش‌های قدیمی یا کلاسیک تهیه می‌شود. چای کیسه ای کلاسیک دبش یکی از محبوب ترین تی بگ‌های بازار است.

چای ارل گری کیسه ای ( معطر )

چای کیسه ای ارل گری درواقع مخلوطی از چای سیاه خالص CTC و عصاره پوست میوه برگاموت است. برگاموت نوعی مرکبات با طعم و خواص مشابه ترنج است. چای ارل گری توینینگز یکی از بهترین تی بگ‌‌های موجود در بازار است. چای ارل گری شهرزاد و چای رویال ارل گری گلستان هم از برندهای محبوب در ایران هستند.

چای کیسه ای ممتاز

چای ممتاز در واقع از برگ‌ها و غنچه‌های گیاه چای به دست می‌آید و دارای عطر و طعمی طبیعی و ملایم است.

چای کیسه ای میوه ای

چای کیسه ای طعم دار که مخلوط چای و مرکبات و میوه‌ها است طرافداران خاص خود را دارد. شما می‌توانید با توجه به علاقه و ذائقه خود از طعم‌های مختلف تی بگ‌های میوه ای بهره ببرید.  چای کیسه ای میوه ای احمد، یکی از معروف ترین برندهای ایرانی تولید تی بگ طعم‌دار در ایران است.

دیگر انواع چای‌های کیسه ای عبارتند از سیلان، کلکته، دارجیلینگ، چای قلم و سرگل گیلان و لاهیجان.

برای آشنایی با انواع چای ها می‌توانید به مطلب پرطرفدارترین چای ها کدام چای ها هستند؟ مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد آن ها کسب کنید.

تفاوت‌های چای کیسه ای با چای معمولی

چای معمولی و تی بگ

چای کیسه ای و چای معمولی از لحاظ ماده اولیه که گیاه Camelia sinensis است مشابه بوده و همان خاصیت تغذیه ای را دارا هستند. هر دو حاوی مواد از قبیل کافئین و آنتی اکسیدان هستند و خستگی را از بین می‌برند.

اولین و آشکار ترین تفاوت چای کیسه ای و چای معمولی تفاوت در طعم آن‌هاست. در تهیه تی بگ‌ها از خاکه چای استفاده می‌کنند و طعم تی بگ به مرغوبیت آن بستگی زیادی دارد. از خاکه هر گیاه چایی نمی توان این محصول را تهیه کرد.

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم چای‌های کیسه ای و چای‌های معمولی نحوه و مراحل تولید آن‌هاست. بهترین تی بگ موجود در بازار با فرایند پیشرفته سی تی سی تولید می‌شود.

تی بگ و چای معمولی در سرعت رنگ دادن و دم کشیدن با هم فرق دارند. جالب است بدانید، هرچه برگ‌های گیاه چای شکسته تر و خرد تر باشند، دم کردن آن به زمان کوتاه تری نیاز دارد و عطر و رنگ آن هم بیشتر می‌شود و طعم قوی تری دارد. برای همین است که چای کیسه ای در کمتر از یک دقیقه آماده نوشیدن می‌شود و عطر و طعمتی ب قوی دارد. چای معمولی که درشت تر است دیر تر دم می‌شود و نیاز است در قوری ریخته شود.

منبع مطلب معروف ترین و بهترین چای کیسه ای در جهان : https://pikapak.ir/

  • ۰۰/۰۷/۰۸
  • technalegy technalegy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی