معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های ربات واتساپ

بازاریابی شبانه روزی

گزارش گیری دقیق

 

کاهش هزینه ها

انتشار نامحدود محتوا

نرم افزار ربات ساز واتس آپ

این نرم افزار اختصاصی که برای اولین بار مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده است، شما و کسب و کارتان را قادر می سازد تا رباتی اختصاصی برای فروش، بازاریابی و یا اطلاع رسانی ایجاد نمایید. همانطور که اشاره شد، در این ربات شما قادرید محصولات خود را دسته بندی کرده و با کاربر خود ارتباط دوسویه داشته باشید. این ربات واتس آپی به شما این امکان را می دهد بدون اینکه نیرویی برای بارایابی یا پاسخگویی به مشتریان داشته باشید به راحتی به صورت شبانه روزی به مخاطبان خود خدمات ارائه کنید.

ربات چند کاربره واتس آپ

از آنجائیکه واتس آپ یک نرم افزار مبتنی بر شماره همراه است، هر نفر می تواند فقط و فقط با یک شماره خاص خود با افراد دیگر ارتباط بگیرد. پیارینو توانسته است با استفاده از دانش برنامه نویسی متخصصان خود این مشکل را حل کند و به شما و کسب و کارتان امکان استفاده از یک اکانت واتس آپ برای ده ها ادمین را بدهد. با استفاده از این ربات تحت وب واتساپ، همکاران متعدد یک کسب و کار از سراسر دنیا می توانند همگی با استفاده از یک شماره تماس با مشتریان یا مخاطبین کسب و کار ارتباط بگیرند.

  • ۰۱/۰۱/۱۷
  • technalegy technalegy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی