معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی کیف و کوله پشتی

  • ۰
  • ۰

انتخاب شامپوی مناسب

در راستای شناخت موهای خود باید به این نکته توجه کنید که موهای شما رنگ شده است یا حالت طبیعی دارد. همچنین مهم است که بدانید پوست سر شما به شکل پوسته پوسته روی موها ظاهر می‌شود یا خیر. توجه به هر کدام از این موارد و مواردی مثل داشتن شوره، یا چرب شدن بیش از حد مو، وز شدن مو پس از شستشو و… امری ضروری است که هنگام خرید شامپو باید رعایت کنید.

نکته‌ی مهم دیگر در انتخاب شامپوی مناسب توجه به میزان محبوبیت برندی است که از آن خرید می‌کنید. واضح است که مارک‌های شناخته شده‌تر که جزو برترین برندهای شامپو در جهان هستند، کیفیت قابل قبولی دارند.

جالب است بدانید که پوست سر مانند پوست بدن، برای تامین رطوبت مورد نیاز خود، چربی تولید می‌کند. اما عواملی مثل تغذیه‌ی ناسالم، اضطراب، نداشتن خواب کافی، مشکلات هورمونی و… باعث می‌شوند تا این چربی تولید شده از حالت طبیعی خود خارج شود و نتیجه‌ی آن چیزی نیست جز داشتن موهایی چرب و کثیف. بنابراین لازم است هنگام خرید شامپو، به محتویات آن توجه داشته باشید.

ترکیبات سورفکتانت‌، دشمن چربی‌ها هستند و آن‌ها را جذب می‌کنند. اما استفاده‌ی بیش از حد از این مواد در ساختار شامپو باعث می‌شود تا میزان چربی لازم برای پوست سر هم از بین رفته و در نتیجه باعت ایجاد خشکی و حساسیت شود. بنابراین دقت داشته باشید که در فرمولاسیون شامپویی که می‌خرید از ترکیبات سورفکتانت ملایم مثل سدیم لوریل سارکوسینات، سدیم لوریل گلوکز و متیل کوکویل استفاده شده باشد. برترین برندهای شامپو در جهان، این ترکیبات را در ساختار خود دارند.

شامپویی که برای شستن موهای خود انتخاب می‌کنید علاوه ‌بر پاکسازی موها و کنترل چربی موی سر، باید قابلیت تقویت ریشه‌ی مو و آبرسانی را هم داشته باشد. در نتیجه توجه داشته باشید که حداقل یک یا دو مورد از این ترکیبات در ساختار شامپویی که میخرید وجود داشته باشد:

  • روغن نارگیل یا روغن دانه کنجد
  • عصاره آلوئه ورا یا عصاره چای سبز
  • گلیسیرین
  • پنتنول
  • ویتامینE

معرفی چند نمونه از برترین برندهای شامپو در جهان 

مطالعه مطلب کامل: https://pikapak.ir/blog/top-shampoo-brands-in-the-world/

شامپو یک پاک کننده برای شستن مو و بدن با حالتی مایع است که علاوه بر پاکسازی موها و پوست بدن از آلودگی‌ها، ذرات گرد و غبار، آلاینده‌ها، چربی‌های اضافه و… کار تقویت پوست و مو را نیز انجام می‌دهد.

استفاده از شامپوها به دلیل حالت مایعی که دارند بسیار ساده و به صرفه است. شستشوی سر با شامپوی مناسب خود، موی سر را تمیز و نرم کرده و عطری خوش به آن می‌دهد.

در ادامه به معرفی چندین نمونه از برترین برندهای شامپو در جهان می‌پردازیم.

شامپو پنتن Pantene

شامپو پنتن Pantene

شامپو پنتن یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شامپوهای در حال حاضر است. این شامپو با خاصیت نرم کنندگی بالایی که دارد، برای افرادی که موهای خشک با تارهای نازکی دارند بسیار مناسب است. در واقع، استفاده از شامپوی پنتن رطوبت مورد نیاز پوست سر را تامین کرده و ساقه‌ی موها را آبرسانی می‌کند. علاوه بر این، رایحه‌ی خوب این محصول، عطری دلنشین را به موهای شما هدیه می‌کند.

مدل پرو وی شامپو پنتن، جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند سوئیسی است که حاوی روغن آرگان و سایر مواد مغذی است و موهای آسیب دیده‌ی شما را ترمیم می‌کند.

این محصول، نسبت به حجم ۴۰۰میلی لیتری و کیفیت بالایی که دارد، با قیمتی نسبتا مناسب ارائه شده است.

شامپو سان سیلک Sun Silk

شامپو سان سیلک Sun Silk

یکی دیگر از برترین برندهای شامپو در جهان، برند سان سیلک است. شامپوهای این برند در تنوع فوق العاده‌ای، مناسب برای انواع موهای مختلف ارائه شده است. همچنین قیمت این محصول نسبتا مناسب بوده و همچنین به دلیل دارا بودن روغن آرگان در ساختار خود، موهای شما را علاوه بر پاکسازی، تقویت نیز می‌کند.

از پرفروش‌ترین مدل شامپوهای سان سیلک، می‌توان به مدل کو کرییشن اشاره کرد. همچنین با خاصیت نرم کنندگی بالایی که دارد، حالتی ابریشمی به موهای شما بخشیده و در عین حال عطری خوش از خود به جای می‌گذارد.

شامپو هد اند شولدرز Head & Shoulders

شامپو هد اند شولدرز Head & Shoulders

شامپوی هد اند شولدرز، یکی از محبوب‌ترین برندهای شامپو میان آقایان و بانوان سراسر جهان است. هنگامی که بحث شوره‌ی سر به میان می‌آید، یکی از اولین انتخاب‌های شامپوی مناسب این مورد، شامپوی هد اند شولدرز است. این برند انگلیسی برای اولین بار، حدود ۶۰ سال پیش، فرمولاسیون جدیدی برای شامپو، تحت عنوان شامپوی ضد شوره ارائه داد.

با توجه به این که این برند برای انواع موهای مختلف از جمله چرب، معمولی و خشک محصولات مختلفی را ارائه داده است، اما شامپوی ضد شوره‌ی این برند، جزو پرفروش‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات آن است.

شامپو لورئال L’Oréal

شامپو لورئال L’Oréal

یکی دیگر از برترین برندهای شامپو در جهان، برند معروف و فرانسوی لورئال است. شامپوی این برند محبوب که با بسته بندی‌هایی به رنگ مشکی و ارغوانی شناخته شده‌ است، بی تردید یکی از بهترین گزینه‌ها برای بانوانی است که دچار ریزش مو شده‌اند.

این شامپو با ترکیباتی حاوی پروتئین و آرژنین، موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و باعث حالت گرفتن آن‌ها می‌شود. همچنین با وجود اینکه قدرت تمیزکنندگی شامپو لورئال بسیار بالا بوده، اما قدرت نرم کنندگی متوسطی دارد. بنابراین توصیه می‌شود هنگام استفاده از این محصول، از یک نرم کننده‌ی مناسب موی خود نیز استفاده کنید.

شامپو داو Dove

شامپو داو Dove

شامپوهای داو، این برند انگلیسی قدیمی با اصالت ۸۰ساله، یکی از مشهورترین شامپوها میان خانم‌ها و آقایان با انواع موهای مختلف به شمار می‌آید. این شامپو دارای فرمولاسیون ملایم و بدون مواد حساسیت زا است، در نتیجه برای موهای آسیب دیده و وز مناسب بوده و حالتی لطیف را روی تارهای مو ایجاد می‌کند.

شامپو بیوتیک Biotique

شامپوی بیوتیک با فرمولاسیون کاملا گیاهی خود، جزو برترین برندهای شامپو در جهان به شمار می‌آید. این شامپو که با تکیه بر علم آیورودا، علمی باستانی که علم زندگی را تداعی می‌کند، تولید شده و هیچ گونه مواد شیمیایی و غیر گیاهی در ساختار آن به کار نرفته است.

چند نمونه از مواد طبیعی به کار رفته در ترکیبات شامپوی بیوتیک، شامل موارد زیر است:

  • حنا
  • آویشن
  • سیب سبز
  • پوست درخت گردو

و همچنین شما عزیزان میتوانید نمونه ای از این محصول را دراولین سایت سمپل مارکتینگ اریران سایت پیکاپک (https://pikapak.ir/) تهیه نمایید.

  • ۰۰/۰۷/۰۸
  • technalegy technalegy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی